Postgres: uzivatelska prava

washek mart.v na seznam.cz
Pondělí Září 1 14:45:18 CEST 2003

Dobry den,

jiz druhy den se tu snazim o nastaveni uzivatelskych prav pod pgsql
serverem. Ma predstava je nasledujici: potrebuji vytvorit uzivatele a
jemu priradit jednu databazi (vcetne vsech beznych prav). Uzivatel by
nemel mit zadna zvlastni prava (vytvareni dalsich db, nahlizeni do
ostatnich db).

Co jsem zkousel, tak si vsichni uzivatele vidi do svych databazi
navzajem a to rozhodne neni akceptovatelny stav. V dokumentaci jsem
hledal, ale bud jsem to nepochopil (vsude jsem videl pouze prava pro
samotne tabulky) nebo delam neco spatne.

Prosim tedy o radu, jak na to :)

Washek