soft patenty

Jan Rusnak jr na cyberspace.sk
Úterý Září 2 09:35:38 CEST 2003

Pavel Kankovsky wrote:
> Pouziti uvozovek kolem kopie je zcela na miste, protoze patent mi brani
> urcitou vec pouzivat i v pripade, ze jsem ji vymyslel sam a shodou
> okolnosti se podoba tomu, co je patentovane. Coz je specialne u softwaru
> spis pravidlo nez vyjimka: temer u libovolneho programatorskeho problemu
> existuje jen nekolik malo dobrych reseni, ktere proste nevyhnutelne lidi
> budou opakovane objevovat nezavisle na sobe.
Open source sa tieto nezmyselne patenty az tak netykaju, pretoze nie je
mozne realne vymahat platby za pouzivanie patentu, neda sa tu pouzit ten
model ked za pouzity patent plati firma ktora software (vlastni,
predava. Problem ale moze nastat ked niekto zazaluje velku korporaciu,
ktora pouziva takyto software.

--
JR

         J A N  R U S N A K