castecne vyreseno - nedostupný pop3 - Podnikatelska mise do Italie

radek zalesak bishop na telecom.cz
Úterý Září 2 10:35:31 CEST 2003

Zdravim,

Problem byl celkem jednoduchy i kdyz nevim proc nastal.
Z POP3 poskytovatele (vol.cz) nesla stahnout priloha jednoho mailu
pres poskytovatele pripojeni (mikrovlna). Problem byl evidentne na
strane poskytovatele pripojeni.

Nesla stahnout z Linux klienta ani z Windows ba ani pres WWW volnyho.
Byla to jednoducha *.rtf priloha 33kB, proc nesla nevim.
Odmazani mailu z fronty pomohlo. Pokusne jsem tam mail poslal znovu
a situace se opakovala.

Dekuji za radu,

R. Zalesak

zprovoznil jsem na nasem SuSE 8.1 POP3 server, bezel v poradku asi mesic,
pak vznikla potreba pristupu z vnejsi site, tak bezel asi dalsi 3 tydny, ale
od patku vznikly problemy:
- velmi casto POP3 klient na lokalnim pocitaci vrati zpravu, ze se na server
nedostal, ze je zrejme vyuzivan jinym klientem
- v mistni siti neustale koluje mail "Podnikatelska mise do Italie" se dvemi
*.doc prilohami