Ext. tiskovy server

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Září 2 13:14:01 CEST 2003

>     printing = CUPS
>     printcap name = CUPS

Nejsem si jisty, zda jsou tyto parametry case insensitive, podle
dokumentace se to ma psat malymi. (Nicmene tady asi problem nebude.)

> [BarevnaA3]
>
>     comment = EPSON1290
>     path = /var/tmp
>     printable = yes
>     read only = yes
>     guest ok = yes
>     valid users = @plotter
>     printer = epson

Mate takto pojmenovanou tu tiskarnu v cupsu?

>     printer driver=EPSON Stylus Photo 1290
>
>     lpq command = /usr/bin/lpq -P%p
>     lprm command = /usr/bin/lprm -P%p %j
>     lppause command = /usr/sbin/lpc stop %p
>     lpresume command = /usr/sbin/lpc start %p

Tohle je trochu schizofrenni - vsechno delate pres cups (vcetne
generovani printcap), ale samotny tisk a obsluhu fronty provadite pres lpd
emulaci. Funguji tyto prikazy, kdyz je spustite mimo sambu? Jsou v poradku
prava v cupsu? Co takhle tyto 4 radky vyhodit a zkusit, jestli se samba s
cupsem nedomluvi sama lepe?

-- Honza Houstek