Postgres: uzivatelska prava

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Úterý Září 2 13:44:57 CEST 2003

ahoj,

toto by ti malo stacit. Je to pre 7.3.4
Verzie 7.2 nemali tu kolonku USER/GROUP. Namiesto toho sa pisal este
jeden parameter prei md5 autentifikacii (subor s menami uzivatelov).

Inak uznavam, ze  PostgreSql ma tie prava pomerne haluzne vyriesene

--- CUT ---
local   hra     hra,pgsql       md5
local   t2b     t2b,pgsql       md5
local   web     gulasa,pgsql    md5
local   todo    all             trust
local   all     pgsql           md5

	hudecof

--
mail: [hudecof na hudecof.net]     www: [http://hudecof.net]
cellular: [+421 905 703541]     icq: [99518783]