Kompilace Firebird 1.5 (Re: Interbase chyba)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 2 17:02:49 CEST 2003

On Tue, Sep 02, 2003 at 04:52:59PM +0200, Ivo Panacek wrote:

> umite nekdo zkompilovat Firebird 1.5 (rc?) na RedHatu 7.2 ?
> Updatovanem vsim novym od RedHatu, ale nicim jinym (zatim),
> az na par rozhodne nepodstatnych vyjimek.

Zkoušel jsem to pod SuSE 8.2 a také jsem pohořel. Zkoušel jsem jak
1.5rc3, tak aktuální trunk (větev směřující k 1.6). Vždy to zkrachuje
v okamžiku, kdy se pokouší spustit isql, které si právě zkompiloval,
ale cesta, kde ho hledá, ukazuje na (prázdný) adresář. Zkoušel jsem
ho místo toho nasměrovat na soubor, kde je skutečně jakási staticky
slinkovaná verze isql, ale nepomohlo to.

Na další experimentování jsem zatím neměl čas. Bohužel totiž nemám
momentálně po ruce počítač, kde bych si mohl dovolit odinstalovat
Firebird 1.0.3.

                                                     Michal Kubeček