GPRS + Siemens S55 pres seriak

Jan Beitl jan.beitl na seznam.cz
Úterý Září 2 19:10:15 CEST 2003

Dobry den,
Hojda,

pokousel jsem se rozchodit pod SuSE 8.2 mobilni telefon Siemens S55 tak,

aby fungoval jako modem pres GPRS. SuSE mi jej nadetekoval jako 'AT
modem' a ja jsem mu dodal tyto AT prikazy:

Nefim jak na SuSE 8.2, ale me na SuSE 8.0, v kppp ( na prikaz. radek si
netroufam )
a jen s temito Atcky:
1. atz
2.at+cgdcont=1,"IP","internet.t-mobile.cz" - TMCz, ale testuju to i na
data nonstop u ET
  a na Oskarte mi to svisti "napohodu":-). Samozrejme s jinym "koncem" v
Atcku" dle opa.
Jinak jsem to zkusil v rachote na MDK 9.1, taky v kppp a to same, vse
vpoho na prvni cvrnk.

at&f&k5+cgqmin=1,1,1,1,1,1
at+cgdcont=1,"IP","internet"
Tyto Vase AT prikazy pouzivam pouze a jen v Palmu, ale je dobre ze
nepatrite mezi vetsinu uzivatelu
telefonu, kteri nectou manualy a nebo readme soubory na prilozenym
Cdcku.

telefoni cislo (tonova volba): *99***1#
Jo to je gud.:-)

Martin
Honza

P.S. Jinak pozor na nektere "neoriginalni" datakable. S temi jsou
problemy.
Vim o cem pisu, nastaveni kombinace mob. tel. + OS jakkoliv me u jednoho
Operatoru zivi.:o)))))))