BIND

Úterý Září 2 21:49:14 CEST 2003

On Tue, 2 Sep 2003, P.L. wrote:

> Zřejmě ale existuje nějaké řešení. Konkrétně se mi jedná o to, že PocketPC
> používám pro VPN přístup do sítě a v případě, že je W2k server i DNS
> serverem, tak doménu připojovat nemusím. V případě DNS na Linuxu to neumím
> stejným způsobem vyřešit.

V DNS chodi od klienta k serveru a zpet zasadne *plne kvalifikovana
jmena*. Pokud nejaky redmondsky udernik skutecne "vylepsil" jejich DNS
server tak, ze jmena sam nejak doplnuje, pak je na miste ho umlatit tupym
predmetem a ne se to snazit napodobovat, protoze takove chovani je *hrube*
poruseni protokolu. Server totiz nemuze ani nahodou vedet, jestli dotaz na
"xyz" ma doplnit na "xyz.domena.cz" nebo jestli to neni nahodou vazne
mineny dotaz na top-level jmeno "xyz".