Postgres: uzivatelska prava

washek mart.v na seznam.cz
Úterý Září 2 21:46:55 CEST 2003

Zdravim,

> Co si perdstavujete pod tim "vidi"? Ze jsou schopni videt schema
databaze? Tedy jake mate tabulky, indexy apod.? Pristup k datum jste
schopen ovlivnit pomoci grant/revoke.

Libovolny uzivatel muze pristupovat do ostatnich databazi (zkousel
jsem to pomoci pgpPgAdminu), muze tam tvorit tabulky a pridavat dalsi
data.. Zkousel jsem to osetrit v pg_hba.conf takto (coz by melo
povolit pristup pouze pro stejnou db jako jmeno uzivatele), ale je to
stejne:

host    sameuser    all         127.0.0.1         255.255.255.255 md5

> pg_hba.conf je zalezitost stara vice jak 7 let (verze 6.X), jen co
ja vim... - snad s vyjimkou "hostssl", ktere pribylo.

Pouzivam samozrejme nejnovejsi verzi 7.3.4

Washek