Pristup do site za firewallem

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Září 3 07:04:31 CEST 2003

> No vida, jak se lze necemu priucit... Tohle jsem neznal. Jinak nesjnazsi
> je asi udelat tunel pomoci obycejneho ssh, dobre to je popsano na
> root.cz:

Nebo se misto ssh da pouzit zebedee, to je taky sifrovane a volitelne
komprimovane. Obecne je ale dost neprakticke, kdyz opravdu neni jak tomu
pocitaci za firewallem nejak zvenku sdelit, aby otevrel ten tunel -
nezbyva pak nez nejak udrzovat ten tunel pri zivote nebo ho periodicky
restartovat. Na pomalych linkach je tohle k po****

Me se spis osvedcilo na tom stroji za firewallem kontrolovat periodicky
nejakou vec (mail, http stanku, finger ...) a kdyz ta se smluvenym
zpusobem zmeni, tak dojde k otevreni toho tunelu.

-- Honza Houstek