GPRS + Siemens S55 pres seriak

Martin Zuber zuber na centrum.cz
Středa Září 3 07:19:32 CEST 2003

Michal Sviga napsal(a):
> Zdravim,

> Nevim, jak S55, ale ja k plne spokojenosti pouzivam na M50 scripty,
> ktere zde pred casem Kamil Tunka uverejnil.
>
> http://www.zsprazska.cz/gprs.tgz
>
> Snad by to mohlo na S55 chodit.
> Pozor, scripty jsou tusim pro T-mobile, je treba upravit pro Eurotel

Tak jsem skripty pouzil, ale narazil jsem na problemek: Kdyz spustim
grps-START tak skript zustane viset. Odstranil jsem tedy presmerovani
vypisu ve skriptu do /dev/nul. Kdyz skript spustim, tak na terminalu se
objevi:

Nastavuji komunikaci s mobilem
Serial connection established
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS0

A tim to skonci :-(

Kdyz stisknu Ctrl-C, objevi se hlaska "Terminating on signal 2", vybehne
hromada hlasek o spojeni a GPRS spojeni se navaze. Problem je zjevne v
provadeni prikazu

/usr/sbin/pppd call set-options

Ve skriptech jsem prakticky zadne zmeny nedelal, pouze u inicializiacni
stringu jsem prepsal odkaz z internet.t-mobile.cz na internet.

Nevite nekdo, kde muze byt zakopan pes?

Martin