nastaveni kernelu pro nvidia ovladac ...

michal spam na nechci.cz
Středa Září 3 13:30:39 CEST 2003

V Wed, 03 Sep 2003 10:44:01 +0000, oldfrog na volny.cz napsal(a):

> Bez zaruky na presnost nebo spravnost:
>
> Nvidia ovladace v sobe agp ovladac maji snad jiz samy o sobe.
> Ten se pouzije jen tehdy, pokud neni aktivni jaderny ovladac.
> Konkretne ja jsem dosahoval lepsich vysledku (rychlost OpenGL)
> s ovladaci od nvidie, tudiz agp modul z jadra vubec nepouzivam
> (tj. ani jsem jej do sveho jadra neprekladal). Nicmene myslim, ze
> je to vicemene jedno, ktery pouzijete.

jo funguje to se vsemi moznostmi, ale jen s tou prvni to nadekuje chipset
via (je to dulezity ?)  vykon sem pozoroval na screensaveru a vypada ze
vsechno je to na stejno :) kde mate neco o nvidii v /proc (kdyz
nepouzivate agpart)?