OT: monitor cinnosti do Win-NT

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Září 3 15:12:24 CEST 2003

"Lukas Marsalek" <marsalek na kn.vutbr.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3F55D627.7020302 na kn.vutbr.cz...
> Dobry den,
> to snad ten mail ani nemyslite vazne.
>
> Nemusite se omlouvat, staci, kdyz takove dotazy sem proste nebudete
posilat.

> Maximalne za vas dam groups.google.com a najdu pro vas  cz.comp.windows.nt

Dekuji, to znam, pouzivam prece news klienta. Ovsem po postnuti tam mi nikdo
jeste neodpovedel.

Hledal jsem, neco moc malo jsem nasel, ale neni to ono.

Takze stale jeste doufam ze existuje neco kompletnejsiho. Ano, vim ze wokna
sledovaci cinnosti delaji samy od sebe skryte uz od dob W98, ale problem je
dostat se k tem informacim! Neco je ulozene ve skryte oblasti fatky (vfat
rozsireni), neco po souborech...

JL.