slackware 9.0 a nvidia ovladace

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Středa Září 3 16:24:45 CEST 2003

On Tue 2. September 2003 20:15, you wrote:
Dobry den,

> Mam vlastne zkompilovany jadro 2.4.22 (chodilo to i pred tim), Duron 1GHz,
> KT133 chipset, ASUS board, GF2MX400 grafika.

Mne nechodi akcelerace u GF2MX400 na MSI desce se SiS 746 Ultra. Taky mi cely
komp totalne vytuhne (nejde ani ping) pri fullscreenu XawTV s ATI TV Wonder.
Obe karty behaly na puvodni desce Abit KT7 s VIA chipsetem, kterou jsem dal
pryc kvuli nevysvetlitelnym problemum s diskem. U nVidie bych to pochopil
vzhledem k tomu, ze podporovane SiS konci u 745. S tou ATI TV je to ale zda
se problem HW. Muze nekdo poradit?

S pozdravem

Bohdan Milar