Postgres: uzivatelska prava

washek mart.v na seznam.cz
Středa Září 3 15:38:13 CEST 2003

> To co tvrdite je ovsem maximalne problem phpPgAdmina, nikoli
PostgreSQL.
> Garantuju Vam, ze pokud mate patricne nastavena prava, tak zadne
dalsi
> tabulky nebo data uzivatel, ktery k tomu nema opravneni, nenastavi,
neprida...
> A to neni zalezitost jen 7.3...

Budu Vam tedy verit, ale jak je tedy mozne ze lze modifikovat
data/strukturu pres phpPgAdmin? Je sice hezke, ze rikate ze to neni
problem pgsql, ale jak tomu zamezim. Zminujete tu patricne (dobre)
nastavena prava - v pg_hba.conf mam jediny radek:

host    sameuser    all         127.0.0.1         255.255.255.255
md5

Mohl byste (prip. nekdo jiny) prosim popsat, jakym dalsim zpusobem
zabezpecim dostatecne pgsql databazi? V manualu se pise "When a
database object is created, it is assigned an owner." - ale kdo bude
definovan jako owner? Jsem z toho trochu zmateny a prikaz GRANT /
REVOKE se IMHO vztahuje pouze na samotne tabulky a ne cele databaze,
takze jsem v koncich.

Washek