rpm %config: File listed twice

Středa Září 3 21:40:36 CEST 2003

On Wed, 3 Sep 2003, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Tedy jako kdyby chapal direktivu %config jako dalsi pridani do %files
> misto pouheho oznaceni configuracniho souboru.

Direktivu samotnou %config ne, jenze to jmeno souboru za ni ma vyznam samo
o sobe. Nenapada mne jednodussi reseni, nez to /opt/* trochu rozepsat
(na druhou stranu si zase clovek lepe ujasni, co chce vlastne do toho
baliku dat <g>).

> mam rpm 3.0.6

Ctyrkove verze maji nektere vyznamne prednosti (a take nektere specificke
problemy), ale tento konkretni problem asi nepujde resit zmenou verze.