rpm %config: File listed twice

Středa Září 3 21:54:37 CEST 2003

On Wed, 3 Sep 2003, Ondrej Koala Vacha wrote:

> To me napadlo taky, ale pripada mi to hloupe a pracne. Musim vypsat
> 99 souboru jen proto, ze sty tam nechci?

Pokud ma mit ten jeden zvlastni vlastnosti ruzne od ostatnich...pak ano.
Na druhou stranu je balik, kde je v jednom adresari 99 obycejnych souboru
a jeden specialni, ponekud divne organizovany (zvlast pokud je ten
adresar /opt).

Ovsem samozrejme lze take pouzit %files -f soubor a do souboru si
nagenerovat cokoli vycislitelneho.