Inteligentní obnova souborů a jejich dlouhých jmen po havárii ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Září 3 23:57:17 CEST 2003

Dne st 3. září 2003 22:10 jste napsal(a):
> Ahoj,
> nevěděl byste si někdo rady s následujícím problémem?
>
> Mějme dva adresáře "disk1" a "disk2".
>
> disk1:
> Obnovená data, která ztratila svoje dlouhá jména (DOS 8+3), ale zůstala z
> více jak 90% binárně nepoškozena.
>
> disk2:
> Obnovená data, která mají původní dlouhá jména (FAT32 Long Names), ale jsou
> z 90% binárně poškozena.
>
> vysvětlivky:
> Data pochází z několika poškozených FAT32 = desetitisíce souborů, tisíce
> sdresářů, cca 200GB dat.

> [...]

Nevím co to má společného s linuxem :-)

Ale pro dos existoval ve win program který zachovával dlouhá jména a ukládal
si je teď nevím zda na disketu nebo někam do souboru.
Takže prohledejte instalační CD windows :-)

A potom na tom poškozeném skuste zálohovat dlouhá jména a na tom kde jsou data
8+3 ty dlouhá jména z toho programu skuste obnovit možná to půjde zaleží jak
to vlastně pracuje nikdy jsem to tak nepoužíval pouze vím že to funguje
uložit dlouhá jména spracovat disk pod dosem tj programy které neumí dlouhá
jména a obnovit zase ty dlouhá jména.
Takže pokud sedí názvy souborů pod dosem tak by to mohlo fungovat.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |