emolace dos virtual pc

Jiří Dvořák djirilinux na centrum.cz
Čtvrtek Září 4 00:18:49 CEST 2003

V St, 03. 09. 2003 v 22:50, Petr Balas píše:

> Co to je za program? Pokud je to neco pod FOXkou, tak se da carovat s
> parametrem -X popr. verzi runtime.
-- ne to neni ve foxce je to sw ktere z jednoho zarizeni pres seriovy
port taha data a zobrazuje-je ten program se menuje harshal a
spolupracuje s optienerem ( to zarizeni -- hlidani prekroceni max odbeu
ve ctvrthodine, energetika), nejhorsi je ztuhne pri inicializaci a ja se
ani dozvim co se mu stalo zadny logy ani chybova hlaska s toho
nevypadne... ostatne jsem ho nerozesel ani s dr-dosem jede jen s
ms-dosem ve winech9x kdyz jsem je tam jeste mel tak sel v maximaozovanym
okne.. jak se zmesilo vytuh... asi to holt nepode,
Nejvetsim sklamanim pro mne byl ten bochs pod tim jdou udajne spustit i
widle a tadle vopicarna nic..
Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>