select && /dev/dsp

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Září 4 09:31:26 CEST 2003

On Mon, Sep 01, 2003 at 10:06:29AM +0200, Jarda Mikulík wrote:

> To já bych měl ještě jednu radu pro tazatele i pro ostatní: Pokud budete
> mít podobně záhadný problém, než ho pošlete sem, prosím RTFM! :)

Jako autor puvodniho prispevku a odpovedi na nej, si dovolim odpovedet
vsem "chytrakum". Vzhledem k tomu ze jiz par let programuju tak prvni
co delam kdyz narazim na problem je RTFM. Kdyz mi to neni zcela jasne
zkusim si priklad.

Chapu ze pri Vasi genialite se nemuze stat ze byste v RTFM prehledli onu
dulezitou noticku. Ale pochopte ze ve Vasem svete zijeme i my nedokonali
kterym se obdobne prehlednuti stane. A protoze si myslim ze obdobnych je
dost tak maji alespon napovedu na priste.

--
 S pozdravem
   KLoK