Remapovanie Magic-SysRq?

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Září 4 10:43:30 CEST 2003

On Wed, Sep 03, 2003 at 09:18:13PM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,
>
> da sa nejak remapovat Magic SysRq, resp. jeho prikazy?
Ano, da sa na to napisat jadrovy modul :-) a vyuzit exportovane funkcie:
__sysrq_lock_table, __sysrq_unlock_table, __sysrq_get_key_op a
__sysrq_put_key_op. Viac v kernel_source_top_dir/Documentation/sysrq.txt.

> Problem je ten, ze na mojom notebooku je SysRq na Fn shifte
> a pri stlacenom Fn sa zaroven niektore pismena prepnu
> do simulacie numerickeho bloku. Vysledkom je, ze sice mozem
> urobit SysRq-S (tam cislo nie je), ale uz nie SysRq-U,
> lebo to sa precita ako SysRq-4.
Pri zapnutom NumLocku Fn funguje opacne: z cisla spravi pismena (aspon u
mna to tak funguje).

> V jadre si to samozrejme patchnut viem, zaujima ma
> len ci na to nie je nejaky schovany /proc subor,
> sysctl a.p.
Najjednoduchsie bude upravit priamo: drivers/char/sysrq.c.

Zdravi

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;