samba - share a user pristup

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Září 4 12:03:34 CEST 2003

> Muzete. man smb.conf zodpovi vsechny vase otazky (zejmena popis
> direktivy "username" a sekce "NOTE ABOUT USERNAME/PASSWORD VALIDATION").

No nevim, ale nic tam o tom nevidim.
Asi si nerozumime - nastavim si security = share, povolim
pristup jen uzivatelum "ADAM, BARA, CARDA" a chci, aby se heslo
ktere poslal aklient srovnalo s hesly uzivatelu "BARA, CARDA,
ADAM v tomto poradi. Takto jsem to pochopil z vasi vety "(lze
definovat poradi jmen, na ktera se to heslo bude zkouset)"

> Ne, valid users slouzi k necemu jinemu.

V pripade "security = share" omezuje mnozinu jmen, proti nimz se
bude heslo od klienta zkouset.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s