zombicky jaderny modul

Čtvrtek Září 4 19:37:10 CEST 2003

Zazil jste nekdo to, ze by se v seznamu modulu objevil modul
s poznamkou "(deleted)"?  Vypis z lsmod obsahoval radku zhruba
tohoto zneni:

ip_conntrack               0   0  (deleted)

a modul nesel ani odstranit ani znovu naloadovat a nakonec jsem skoncil
u rebootu. :P  (Jeste ze to byl jen pokusny stroj bez velkeho uptime. <g>)

Nevim presne, jak to vzniklo, ale pokousel jsem se reloadovat konfiguraci
iptables a uspesne jsem si pri tom uriznul pod sebou vetev. Kdyz jsem se
pripojil znovu, tak mezi procesy visel nejaky modprobe -r a jestli se
dobre pamatuji, tak zrovna na ip_conntrack, a ja ho rucne zabil.

Byl to aktualni RH 7.3, jadro kernel-2.4.20-20.7, iptables-1.2.8-8.72.3.

Pouzity hardware mel ponekud pohnutou historii zahrnujici i krest
vltavskou vodou (doslova) a tak nevim, jestli se mam vubec namahat
zkouset hledat chybu v sw.