zombicky jaderny modul

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Září 4 20:07:36 CEST 2003

	Jo zazil - bylo to na 2.2.X s ipmasq_ftp ci jak se to jmenovalo...

> a modul nesel ani odstranit ani znovu naloadovat a nakonec
> jsem skoncil
> u rebootu. :P  (Jeste ze to byl jen pokusny stroj bez velkeho

	Taktez a dale neresil...:-)

> Pouzity hardware mel ponekud pohnutou historii zahrnujici i krest
> vltavskou vodou (doslova) a tak nevim, jestli se mam vubec namahat
> zkouset hledat chybu v sw.

	No pokud si dobre vybavuju, tak na 2.4.X jsem se se stejnou situaci setkal jeste jednou v souvislosti s ne prilis "oficialne podporovanou" GBit sitovkou (asi tak rok a neco zpet) - zelezo vsak bylo plne znackovy (a novy) - nejaky IBM eSeries - to zelezo slouzi do dnes, takze podezrivam nekorektni SW modul... - protoze vyjma ho cely kernel a vse ostatni dale bezelo (dokonce i ten modul, sice bez funkcnosti, ale sel znovu vlozit...) ok.