Auto-RE: Restart ne pod rootem

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Září 4 20:36:47 CEST 2003

Tomáš Janoušek napsal(a):
> No ja mam obcas pocit ze by bylo lepsi to udelat navopak :)
> Temer veskery spam co je v angline se me odfiltruje SpamAssassinem pripadne
> obcas i primo AVGckem.  Jenze na ceskej spam me jaxi SpamAssassin nechytne a
> antivir taky ne.  Pokud tedy byste nekdo mel tip jak to nak vyresit pro ceskej
> spam, byl bych vam asi vdecen a nejen ja ale vsici co maji postu pod mym
> velenim.

Nekde jsem cetl ze kdes (asi nejaky stat USA) uzakonil povinnost pridat
do subjectu kazdeho mailu s reklamou preddefinovane slovo. Takze u nas
by to mohlo byt (Subject) "REKLAMA: nejaky text".

Zda se mi to genialne jednoduche a dim ze i ucinne, podstatne lepsi nez
povinnost pridat do mailu odkaz unsubscribe. Kdo by to nedodrzoval, tak
by platil.

Jak to dopravit do parlamentu nevim. Mozna pres Mlynare, ze bysme mu
zacali posilat spam s vyse uvedenym navodem jak se proti nemu branit :)

Na tohle by stacil procmail s jednoduchym pravidlem.

Dan