pomozte SENDMAIL

m-software na volny.cz m-software na volny.cz
Čtvrtek Září 4 21:41:55 CEST 2003

Zdravim, doufam ze mi poradite nebot uz si nevi=3DE1m rady. Jeste
predevcirem mi fungovala email posta na linuxovem serveru a dnes
mi sendmail hlasi tuto chybu. Pritom soubory obsahuji spravne
udaje i prava na nich jsou v poradku poradte.

Starting sendmail: 451 4.0.0 /etc/sendmail.cf: line 87:
fileclass: cannot open '/etc/mail/local-host-names': World
writable directory 451 4.0.0 /etc/sendmail.cf: line 511:
fileclass: cannot open '/etc/mail/trusted-users': World writable
directory [FAILED]

DIky za rady FM

--
Vyhraj Ford Fiesta s klimatizací a další ceny!
Více na http://soutez.volny.cz