zombicky jaderny modul

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Září 5 06:00:00 CEST 2003

On Thu, Sep 04, 2003 at 10:40:10PM +0200, Tomáš Janoušek wrote:
> Stalo se mi to s modulem (nazvem si nejsem uplne jisty) ohci1394.  Pokud jsem
> nabootoval normalne (a bez kudzu) tak sel modul nacist.  Pokud jsem ovsem mel
> pri bootu zaply kudzu anebo (tohle nechapu) jsem mel nejake USB storage
> zarizeni (a ted si zase nejsem jisty jestli by to treba nedelalo i u jinyho
> ale to nejni az tak podstatny) tak se modul patrne nejak skoro sam nacetl a
> dostal se do vami uvedeneho stavu kdy nesel nacist (s hlaskou ze uz tam prece
> je) ani odnacist (s hlaskou ze tam prece zadny neni).  Firewire jsem tedy dal
> [...]

Me se neco podobneho stalo s modulem pro Mylex RAID DAC960, kdyz jsem se
pokusil nainstalovat na nej RH9. Na zacatku instalace se zavadec snazil
natahnout modul a ten vzdycky ooopsnul a nesel odstranit (lsmod hlasil,
ze je ve stavu "initializing", nebo tak nejak).

Pomohlo az RTFM dokumentace k jadru, kde byly vyjmenovany nejnizsi verze
fw. radice, pro ktery je modul urcen :-o. Takze flash fw a najednou vsechno
jelo, jak ma :-oo

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/