potize s keventd nebo ACPI

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Září 5 13:36:31 CEST 2003

Dobry den,

mam  Pentium4 s podporou HyperThread (HT), jadro 2.4.22 mj. s
podporou APM pro zhasnuti stroje pri shutdown.

- pokud mam nastavene ACPI
CONFIG_ACPI=y

tak vidim 2xCPU, ale proces kevend mi bere 100% CPU. Vyggoglil jsem, ze za
to muze ACPI. ACPI jsem zrusil, problem s kevenrd prestal, ale mam jednom
jedno CPU0. ACPI jsem tedy nastavil zpatky a dal jeste volbu
CPU_ENUMERATION_ONLY:

CONFIG_ACPI_HT_ONLY=y

Pak mam 2xCPU, keventd se chova normalne, ale zase mi nevypina stroj.
Ze vsech moznych obtizi se s touto vyrovnam nejelepe, ale pokud je to jen
spatnym nastavenim, tak byl bych rad, kdyby nekdo poradil. Nebo poradil co
tusim: pockat na dalsi kernel.

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha