Auto-RE: Restart ne pod rootem

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Pátek Září 5 15:57:06 CEST 2003

On Thu 4. September 2003 20:36, you wrote:
> Tomáš Janoušek napsal(a):

> Nekde jsem cetl ze kdes (asi nejaky stat USA) uzakonil povinnost pridat
> do subjectu kazdeho mailu s reklamou preddefinovane slovo. Takze u nas
> by to mohlo byt (Subject) "REKLAMA: nejaky text".
>
> Zda se mi to genialne jednoduche a dim ze i ucinne, podstatne lepsi nez
> povinnost pridat do mailu odkaz unsubscribe. Kdo by to nedodrzoval, tak
> by platil.

Snazne Vas prosim, jen to ne !!! Budme radi, ze nam technologie umoznuje zit
trochu svobodne alespon takto - virtualne. Statni regulace je v realnem svete
dost a dost (a k cemu vede). Pokud mate zaludek na pribeh o tom, kterak
dovedou statni urednici opatreni zakonnou moci udelat cloveku z zivota peklo,
kontaktujte mne na PM.

Jinak doporucuji skvelou knihu Byrokracie L. Misese (jejiz preklad vydal
nedavno Liberalni institut - viz http://www.libinst.cz, kde najdete i mnoho
dalsich zajimavych veci). Pokud nemate cas na cteni knih, pripojuji alespon
citat od F. A. Hayeka: "Cesta do pekel byva casto dlazdena dobrymi umysly."

> Jak to dopravit do parlamentu nevim. Mozna pres Mlynare, ze bysme mu
> zacali posilat spam s vyse uvedenym navodem jak se proti nemu branit :)
>
> Na tohle by stacil procmail s jednoduchym pravidlem.
>
> Dan

Jak v zaveru sam neprimo uvadite, drtivou vetsinu problemu v technickem
prostredi, jako je [iI]nternet, lze resit technicky.

S pozdravem

Bohdan Milar