Zkraceni casu u MRTG

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pátek Září 5 17:14:27 CEST 2003

Bc. Radek Krejča wrote:

>Ahoj,
>
>  pouzivam MRTG na monitorovani trafficu na siti, ale pripada mi, ze 5
>  minut je celkem dost a v nejhorsim pripade (ktery ve vetsine pripadu
>  nastava :-))) nepostrehnu vykyvy. Jde nejak zkratit 5ti minutovy
>  sber dat treba na minutu?

Ake vykyvy ? Predsa mrtg robi graf z priemeru za 5 minut. Ak tam bude
mat vykyv , tak ten sa dost prejavy vo vysledku. Ak by niekto tahal 1
minutu  cez interfejs 10Mb/s a zvysne 4 minuty iba 10kb/s, tak snmp to
predsa spocita vsetko a mrtg spravi priemer. O nic nedojdes. Akurat sa
to trocha zahladi, ale mnozstvo tam tam budes mat rovnahe.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/