Vyreseno - Re: opakovane 12 sec. vypadky pri dialapu

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Sobota Září 6 08:52:24 CEST 2003

Miroslav Suchý wrote:

> Jadro jsem tam prekompilovaval (kvuli zpristupneni dig.fotaku Olympus C-1).
> Tak ze by nejaka volba v jadre? Aspon nejaka stopa. Dik.

Takze to byla souhra dvou veci.
a) po vypnuti volby "PPP BSD-Compress" v jadru, prestaly ty 12 sec. vypadky.
Nicmene potom velmi casto padalo spojeni tim ze se ztratila nosna. Nekdy ani
neslo vytocit spojeni, ze nenalezl modem (sic).
b) vzdy pri techto problemech se strasne rozblikal HDD (proc?), nicmene jsem
zjistil ze neni zapnuta DMA u HDD. Jejim zapnutim se problemy vyresili a spojeni
ted jede jako na dratku.

Mirek Suchy

--
                                         ,,,