Linux novice - kompilace jadra (initrd nebootuje)

Neděle Září 7 12:31:21 CEST 2003

On Sat, Sep 06, 2003 at 09:31:24AM +0200, Mydlář Martin wrote:
> Dobry den.
cau

> 3. Jak vytvorit initrd
mkinitrd /boot/initrd-whatever.gz verzia_kernelu
viac mkinitrd -h

> a co do neho zaradit.
Este som nemal situaciu, ze by som potreboval nieco ine ako defaultne
nastavenia.

> Nejlepe jak se uplne vyhnout jeho vytvareni. Radsi velke jadro bez initrd
> nez naopak.
Potom v tvojom pripade musis dat podporu ext3 priamo v jadre a nie ako modul,
to by malo stacit. RedHat pouziva initrd kvoli flexibilite, lebo potom staci
jedno jadro na typ CPU (popripade este bigmem a SMP) a je jedno na akom
zariadeni mas pripojeny root device (evidentne je to najma pri SCSI).

Aj ja to tak pouzivam pri vlastnych jadrach, jednoducho dam rpm -Uvh a on si
sam vytvori aj zaznam do grubu aj initrd a viem, ze to nabootuje.

> Dik MartinM
Bye,

                   Press every key to continue.