hp omnibook xe3

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Září 7 21:26:11 CEST 2003

Ahoj!

> No pokud vam jde jen o sledovani stavu, tak tusim zrovna tento notebook
> ma vpredu pred klavesnici maly LCD display, kde to (krome casu a data)
> ukazuje.
>
> Zkuste zkompilovat 2.4.21 s patchnutym ACPI (stahnete ze sourceforge),
> pripadne muzete zkusit i -ac radu, Alan tusim nove ACPI uz zaintegroval.
>
> Pokud si to ale dobre pamatuju, tak Pavel Machek rikal o Omnibookach neco
> nepekneho co se tyce toho, jak maji udelane ACPI, takze bych moc nedoufal.

No, nechvalne jsem se o nich sice vyjadroval, ale tak zly aby to ani
neukazalo baterku to zas neni ;-). [+/- chodi, az na rizeni teploty,
kde maj spatne tabulku teplot, ale to nevadi dokud neselze vetrak na
CPU.]

								Pavel
--
When do you have a heart between your knees?
[Johanka's followup: and *two* hearts?]