Jak zjistit navstivene adresy

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Září 7 21:52:28 CEST 2003

On Sun, Sep 07, 2003 at 02:03:13PM +0200, Peta wrote:
> Dobry den,
> mohl by mi nekd pomoci s jednim problemem?
> Potrebuji zjistit navstivene adresy.
>
> Pres prikaz
> # tcpdump -s 1500 -w -|less
> to vsechno hezky vypise ale pise to jenom Referer
> Nevite jak jinak na to jit?

Chcete zjistovat navstivene adresy na vasem webserveru nebo
vsechny http hlavicky co behaji po siti ci z vaseho pocitaci only?
A chcete zjistit navstivene adresy za poslednich par vterin ci za
cely den? Pokud chcete dobrou odpoved, musite se dobre zeptat.

Dobry je ethereal. V tcpdump se pro http muzete omezit na dst port 80
a nastavit -v(vv) -X apod. Pro okamzite sledovani iptraf. Ma moznost
i logovat (bezet na pozadi) ale neni k tomu urcen.

-- Dalibor Straka