Stunnel podruhe

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pondělí Září 8 10:52:42 CEST 2003

Dobry den, mam dotaz ohledne Stunnelu. Mam Win server, ktery chci ovladat
pres VNC zabezpecenym kanalem z Win a s Linuxu. Z Win se mi vse podarilo
nastavit dle dokumentace a FAQ. Spustím Stunnel a potom vncviewer a vse
slape.
Na Linuxu ale spustim Stunnel, ten ihned bez jakekoliv hlasky a chyby skonci
ani nebezi na pozadi... Tim padem vncviewer uz nema sanci se spojit se
vzdalenym serverem...
Muze mi nekdo poradit kde delam chybu ? Proc Stunnel nezustane nejak bezet ?
Dokumentaci, FAQ a forum na Stunnel.org jsem procetl, ale moudry z toho
nejsem.... Do logu Stunnel nezapisuje vubec nic.

Na obou stranach Stunnel 4, konfigurace klienta:

client = yes

[vnc]
accept = 5900
connect = 199.199.199.199:7777

Port 7777 je spravne, vse jeste jede pres Linuxovy firewall, ktery
presmerovava pozadavky na port 7777 do lokalni site na onu Win masinu na
port 5900.

Dekuji za pomoc

Dalibor Kouril, SORBI a.s.

---