dokumentacia k RPM

Stefan Kaliciak ouppt na mail.pvt.sk
Pondělí Září 8 12:34:17 CEST 2003

> To jste teda docela frajer, když zřejmě jako začátečník pohrdáte
> velmi dobře napsanými články od Yenyi a dokážete definovat, že to co
> napsal je málo a potřebujete něco "v ovela vacsom rozsahu".

neviem prečo si myslíte, že som "pohrdol" článkami od p. Kaszprzaka, ved som
napisal že to bolo to najlepsie co som v CZ/SK jazyku pre zaciatocnikov k
rpm nasiel.

> Řešením je hledat na překvapivé doméně www.rpm.org návod v podobě
> RPM-HOWTO, http://www.rpm.org/RPM-HOWTO/, který splňuje přesně to, že
> toho je "ovela viac" ale je to zase anglicky. Ještě existuje kniha
> Maximum RPM, která je též velmi obsáhlá a která je také pouze v

Ano, preklad alebo nieco v podobnom rozsahu ako prva cast tej knihy by bolo
presne to co hladam. Dufal som, ze som predsa len nieco cez google
prehliadol a nejaky link na nieco podobne sa tu objavi. v sk alebo cz sa
predsa len lepsie cita (aspon mne)

Stefan Kaliciak