Mírně OT: Mozilla mail a přílohy

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Září 8 11:33:21 CEST 2003

cman wrote:
> DDV,
>
> mám takový problém,
>
> potřebuju definovat, co má udělat mozilla mail se soubory přílohy, které
> mají přesně definované (ale nešťastně zvolené) přípony. Potřebuju aby se
>   *.log otevíral v nějakém textovém editoru, aby *.pdf se otevíral v
> prohlížeči pdf, atd. Ale cokoliv napíšu do souboru mimetypes.rdf, tak je
> ignorováno. Mohl by mi někdo poradit?

Moje mozilla používá mimeTypes.rdf a asi bych si netroufla tenhle soubor
jen tak editovat. Jděte na něj radši přes Preferences -> Navigator ->
Helper Applications. Jinak mám pocit, že mozilla se neřídí příponou, ale
podle mime-type (např. soubor typu application/pdf si můžu poručit
otevřít Acrobatem). Pokud ty vaše logy jsou typu text/plain a poručíte
si je otvírat v editoru, možná pak mozilla bude chtít všechny texty
otvírat v editoru.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical