Slackware 9.0 NFS install

Enkidu KsIeLLf na jSiPnAaMk.cz
Pondělí Září 8 14:07:27 CEST 2003

Zdravím,
	mam takovy drobny problem s instalaci slacku pres NFS. Instaluju na
Pentiom200MMX, 64MB RAM, 1082MB HDD ... Cely problem vypada asi tak, ze
kdyz nabootuju z diskety jadro bare.i, vrazim tam dva root disky ,
nainstaluju modul pro sitovku (vsechno podle HOWTO) a stustim setup, tak
se zacnou dit divne veci. Jmenovite: Kdyz se pokusim naformatovat disk a
zaroven ho otestovat (volba check), tak se comp zastavi a uz to
nerozchodi. Resp. podle vystupu na ctvrte konzoli se zastavi po testovani.
Pokud se nerozhodnu disk testovat, ci formatovat, tak se omezi na hlasku
"mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on hda5, or too many
mounted filesystems" a stejne se mountne tam kam ma. Kdyz pak pouziju
umount /mnt a po chvili pripojim /dev/hda5 na /mnt tak se zadna hlaska
nevypise a vsechno funguje bez problemu. Az do doby, kdy se dostanu k menu
INSTALL a zacnou se instalovat vybrane pakliky. Cela instalace ce zastavi
na baliku devs-2.3.1-i386 ... Nekolikrat jsem se probojoval az k
glibc-solibs, ale to jen vyjimecne. po nainstalovani baliku devs zustane
na bedne sviti kontrolka hdd a na disk se prestane zapisovat.
Zkousel jsem ruzne bootdisky, ale vzdy se stejnym vysledkem.

Najde se nekdo ze zkusenych a poradi mi??

Predem diky