RHL 9 + Win 98 (lilo boot)

goofix goofix na seznam.cz
Pondělí Září 8 14:07:27 CEST 2003

Zdravim,

po delsi dobe jsem se odhodlal k instalaci wokynek na stavajici masinu s
linuchem. Pridal jsem disk (jako primary-slave), radeji odpojil (vytazenim
kabelu s el.) disk s linuchem (primary master), nainstaloval wokna (na ten
primary-slave), pripojil disk s linuchem, upravil lilo:

timeout=50
default=linux
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
message=/boot/message
lba32

image=/boot/vmlinuz-2.4.20-8
        label=linux
        append="hdc=ide-scsi root=LABEL=/"
        read-only
        initrd=/boot/initrd-2.4.20-8.img

other=/dev/hdb1
        label=windows
        table=/dev/hdb

spustil lilo (zadne chybove hlasky), rebootoval a zkusil nabootivat do
wokynek; skoncil jsem u "Zavadim windows", nebo neco takoveho.

Pokud fyzicky odpojim disk s linchem, tak nabootuji do woken bez problemu,
ale s linuchem to nejde. Koukal jsem se vsude mozne a zjistil jsem, ze
chyba bude asi v tom, ze wokynka mam na primary slave. Mylim se? Neexistuje
nejaky workaround (ten problem vypada byti jiz celkem stary).

Predem diky za kazdou pomoc! Nechce se mi preinstalovavat linucha (dle hesla
nesahej na to co funguje) ani nechat viset z compu nejaky hnusny vypinac.

Hezkou nedeli preje

goofix