ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Pondělí Září 8 22:00:28 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 07:20:56PM +0200, Boruvka wrote:
> Zdravim ve spolek,
cau

>     ma server RH9, 512RAM, 2500AMDXP - pres tento server jdou lide do
>     internetu a na nem je nadefinovano cca 600 pravidel pro IPAC - mereni
>     objemu dat prenesenych uzivateli. S temito pravidli je vsak po nekolika
>     hodinach server vytizen na 100% a je treba jej restartovat.  Pokud
>     vyhodim pravidla IPAC, jede server na 20% a 80% je volnych.
No, nepises, aku bandwidth to musi manazovat, kolko sucasnych aktivnych
spojeni a tak.

Kvoli tymto problemom (linearne matchovanie v chainoch) bol vyvinuty novy
system, http://hipac.org/, ktory to matchuje podla hashov a ma to radikalne
zlepsit performance. Nemam s tym vsak prakticke skusenosti, takze viac info na
webstranke atd.

Bye,

              To boldly go where I surely don't belong.