DFI AD76-RAID - system po skonceni nevypne HW

Kroko kroko.linux.conf na centrum.cz
Pondělí Září 8 23:31:55 CEST 2003

Dobry vecer,

   chtel bych se zeptat, zda mate nekdo zkusenosti se zaklad. deskou:
              DFI AD76-RAID,soc.A,VIA KT333,4xDDR,ATX
mam problem s ukoncenim linuxu. Kdyz dam prikaz poweroff tak mi system na
konci misto aby vypnul HW jen zastavi disky a napise powerdown a musim
manualne tlacitkem power na case vypnout pocitac. Dela mi to jen v linuxu
wokna to vypnou normalne. V linuxu to neni problem distra (zkousno RH, MDK,
debian).

   Je to sice banalita, ale kdyz pak chci nastavit v cronu vypnuti rekneme za
2 hodiny a odejit pryc tak jsem v haji. (slusne receno)

  Diky za kazdou radu.

Pavel Basak.

Prosím, neposílejte mi nevyžádané přílohy ve formátech
.doc, .xls a .ppt (Word, Excel, PowerPoint). Přečtěte si
http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html