ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 9 11:34:42 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 07:20:56PM +0200, Boruvka wrote:
> Zdravim ve spolek,
>     ma server RH9, 512RAM, 2500AMDXP - pres tento server jdou lide do internetu a na nem je nadefinovano cca 600 pravidel pro IPAC - mereni objemu dat prenesenych uzivateli. S temito pravidli je vsak po nekolika hodinach server vytizen na 100% a je treba jej restartovat.
> [...]

Ta pravidla si rozhodne rozdelte. A jako jedno z prvnich si dejte akceptovani
ESTABLISHED, RELATED. At to nemusi projit mnoha dalsimi pravidly. A hnedle
si jeste rozdelte TCP, UDP, ICMP. Minimalne takove rozdeleni zprehledni cteni
pravidel. Priklad je na http://www.panelnet.cz/linux/rc.firewall

-- Dalibor Straka