Pocet procesu MySQL pri startu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 9 11:56:14 CEST 2003

On Tue, Sep 09, 2003 at 05:19:12AM +0200, Lubos Matejka wrote:
> Dobre rano
>
> Mel bych mozna hloupej dotaz, ale uz nadtim sedim dobu a nevim.
> Nevite nekdo jak prinutit MySQL aby se pri startu spustilo s urcitym poctem procesu?
> Kuprikladu na debianu 3.0 stable se mi MySQL po instalaci z balicku pusti s 4 procesy.
> Ovsem na RH8.0, kde bych potreboval to same, jen s jednim a at koukam jak koukam, zadny parametr mi nepomaha:(
> zkousel jsem i kompilaci ze zdrojaku ( --with-pthread), ale stale se chova stejne. /etc/my.cnf je na obou strojich stejne a uvadi pouze sockect a basedir a logy.

> [...]

Clovece, jak udelat jedno vlakno to vim --one-thread. Ale jak udelat treba 50,
to z hlavy nedavam. Hlavne jsem nikdy nepotreboval zvysit vykon mysql. I kdyz
jsem na tomtez stroji musel davat 500 httpd, mysql pres local socket zatez
utahl.

Taky by me zajimalo, jestli nekdo umi spustit 50 instanci. A jestli to nekdo
potreboval!

-- Dalibor Straka