Re: traffic shaper

František Koubek frakou na seznam.cz
Úterý Září 9 12:54:42 CEST 2003

>Co si predstavujete pod "jednoduchym shaperem"? V kernelu 2.4.22 je v
>soucasne dobe jen CBQ s HTB (pomijim CSZ, ktere je dost specificky
>zamerene a navic je "currently broken"). Ne nektere veci staci "The
>simplest PRIO pseudoscheduler"  (CONFIG_NET_SCH_PRIO).

sám nevím, proto se ptám... Slyšel jsem něco o ESFQ, IMQ... Jasne, myslim ze HTB je naprosto OK - podle toho co jsem četl na rootu...

>Ve vanilla je HTB az od tusim 2.4.21. Muzete si to patchnout.

nevite, kde by se ten patch dal sehnat. Absolutne nevim, v jakym by to melo byt tvaru. Samozrejme budu googlovat, ale pokud neco vite, poradte, at nemusim ztracet cas - diky

>Co konkretne vas na CBQ nepresvedcilo?

no, těžko popsat ve zkratce. Pri spusteni bezelo vse jak ma, ale pri pruchodu malych paketu se linka zacala jaksi ucpavat, provoz sel rapidne dolu, linka byla absolutne nevyuzita, i kdyz nebyl vubec duvod... Taky se nevyuzival volny zbytek z ostatnich vetvi... NO, oppsal jsem to asi divne, ale moc jsem CBQ netestoval - mam ovsem pocit, ze bylo napsano a instalovano spravne. Spis bych chtel zkusit neco jinyho...

>Idealnim resenim je asi misto hledani "neceho jednoducheho" se poradne
>naucit HTB, rozbehat ho a nakonfigurovat dle vasich potreb a pozadavku.

Jojo, to bych taky rad, jdu zhanet patch :o))

VYHRAJ LETENKY a víkend pro dva v NEW YORKU !!!!! Tipni zde www.modravyhra.cz
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=59613%26url=http://www.modravyhra.cz