Re: Manipulace s PS lezoucim z Windows

Dan B Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Září 9 13:23:15 CEST 2003

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Petr Jambor" <petr.jambor na centrum.cz>
Komu (To): linux na linux.cz
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Manipulace s PS lezoucim z Windows
Datum (Date): 9. 9. 2003 12:27

> Dobrý den,
>
> potřebuju manipulovat z "PostScriptem" lezoucím z Windows a následně
> tisknout přes Ghostscript. Bohužel, jak asi spousta z vás ví, není
> PostScript a PostScript. Ale i když ořežu pár znaků na začítku a konci,
> tak si s tím Ghostscript neporadí. Nevíte, co všechno z toho musím
> vyházet, aby to jelo? Případně driver které tiskárny je pro Ghostscript
> nejstravitelnější (jestli se to nějak liší)?
>
> Zdraví
> Petr Jambor

Pred par dny jsem narazil na navod jak vytvorit virtualni PDF tiskarnu s pouzitim Samba+Ghoscript. Dle autora je pod Windows mozno pouzit jakykoli dodavany PS driver neb se v podstate jedna o obecny PS ovladac + neco navic dle modelu tiskarny.

Druhou moznosti je vyuzit Adobe PS driver viz:
na http://www.adobe.com/support/downloads/main.html#Printer, vyberte dle platformy klienta.

Dan
Mall [mo:l] - promenáda, široká alej, nákupní středisko (velké)
Internet Mall - profesionální nákupní galerie na Internetu (http://www.mall.cz)