ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

tgriger na volny.cz tgriger na volny.cz
Úterý Září 9 15:00:22 CEST 2003

Ahoj.
Presne to som riesil v piatok.Statistiky sa mi generovali na PC
ktore zacalo pravidelne kazde rano hadzat chybu out of
memory.Distribucia RH8.Rozhodol som sa pre vymenu hardware a
nainstaloval som uz RH9.Statistiky sa robia kazdych 15 minut a
ide o 256 grafov.Pouzivam ipac-ng-1.11-1.Na moje prekvapenie
server po urcitom case od spustenia sa zacal spomalovat az to
preslo do fazy ze sa na nom pomaly nedalo nic robit a restart
trval strasne dlho.Zistil som ze okrem skriptu ktori spustam ja
kazdych 15 minut si balik mrtg pridal do cronu spustanie kazdych
5 minut.To znamena ze este nedobehlo generovanie jedno a uz sa
spustalo dalsie atd. az kym nedoslo k zahlteniu serveru.Vyhodil
som to s cronu a nechal som spustat len svoj skript a bezi to ako
vino :-)

                                    Tomas

"Boruvka" <qWe na scnet.cz> wrote on 09.09.2003 14:43:56:

> Pocitac doslova nevytuhne, ale zpomali se datovy tok pres nej a
po mistni > siti je na nej odezva 10-20 ms namisto 1ms a nelze se
na nej skoro > prihlasit... po prihlaseni, ktere trva cca 3
minuty trva restart dalsich > 5-15 minut a to jsou ostatni sluzby
vypnute. Sledoval jsem to, tato situace > jasne vznika po
zavedeni pravidel fetchipac -S, generovani vystupu to >
nezpusobuje, je vypnute. Stejnetak to nezpusobuje ani snimani
hodnot pomoci > fetchipac... toto jsem take pozastavil... problem
je v tom mnozstvi pravidel > (cca 600) pro pocitani dat. Ono tech
600 pravidel bude fungovat OK, pokud > pres server protece napr 5
Mb, ale jakmile zacnou lide vice tahat, server se > zpomaluje a
zpomaluje... je tam umera mezi pravidly a datovym tokem... vice >
pravidel=mensi datovy tok a opacne. Dle readme k ipac-ng neni
treba zadny > specialni zasah do iptables a ani bych po pravde
nevedel jak na to, ipac sam > by mel umet vlozit pravidla
kaskadovite prave pomoci "user defined chains" a > navesti
%chain% v ipac.conf. Pameti RAM je dostatek, neni v dobe
pretizeni > zaplnena, pouze  to CPU ukazuje na 100% vytizeni
systemem. Ma vyznam zmenit > HW z AMD XP 2500 na P4 DUAL DDR
400MHz 2,2GHz (tvari se to precijen jako 2 > CPU a ma to 800
MHz). Ma to cenu zkouset?

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid