matrox-tvout, zatim nereseny problem

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 9 16:36:13 CEST 2003

On  9 Sep 03 at 16:00, Dalibor Straka wrote:
> Ahoj, neporadil by jsi tomudle cloveku?
> Diky Dalibor
>

> Ahoj, uz dlouho se marne snazim vyresit problem s pomalym tv
> vystupem s kartou matrox G450 (sestava Athlon 1400+, 256Mb RAM).
> Pouzivam fbdev vystup. Pri sledovani na tv je videt jak se obraz v
> rychlych scenach nestiha dokreslovat. Zkousel jsem zmeny typu scalingu,
> parametr -dr i -double a ruzne s nimi experimentoval. Bez vetsiho
> uspechu. Pri vystupu na monitor je vse v poradku. Mam nainstalovanou i
> posledni verzi Mgadrivers a mam Slackware 9.0, a XFree 4.3.0. Diky za
> pripadnou pomoc.

No, a co by chtel? Druhohlavy vystup je neakcelerovany, takze jeho
Athlon se muze zblaznit kdyz musi YUV 320x200 zvetsovat na jeho
1600x1200/32bpp... At zakaze zvetsovani, ci at pouzije nejake rozumne
rozliseni. Protoze si muze nastavit na vystupu rozliseni jake chce,
nevidim duvod proc delat scaling softwarove.
                                                        Petr Vandrovec

P.S.: Taky muze pro scalovani pouzit akcelerator, tak to delaji Windows.
Ale ja predpokladam, ze pro akcelerator se najde lepsi prace nez
zvetsovat obraz ze 320x200 na 321x201...