tisk html stranky z prikazove radky

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Září 9 19:55:32 CEST 2003

Pavel Kankovsky wrote:

>Oops. Blamaz. Prikaz to zna, ale "implementuje" ho tak, ze vrati chybu
>"neni implementovano". Tak nic. (Zajimave, NN to umelo.)

Mam rovnez dotaz k tisku - lze nejak nastavit parametry dialogu "Print"?
Tisknu vzdy do do jednoho ps souboru, coz vyzaduje nekolik otravnych
kliknuti...  Hledal jsem v 'about:config', avsak marne. Rovnez by se mi
velmi hodilo vypnout sedy ramecek kolem cele stranky pri tisku html
stranky. Sedy ramecek prodlouzi doby tisku leckdy na mnohonasobek...

Diky za napady,
OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'