Manipulace s PS lezoucim z Windows

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 9 20:10:44 CEST 2003

On Tue, Sep 09, 2003 at 12:27:24PM +0200, Petr Jambor wrote:

> potřebuju manipulovat z "PostScriptem" lezoucím z Windows a následně
> tisknout přes Ghostscript. Bohužel, jak asi spousta z vás ví, není
> PostScript a PostScript. Ale i když ořežu pár znaků na začítku a konci,
> tak si s tím Ghostscript neporadí. Nevíte, co všechno z toho musím
> vyházet, aby to jelo? Případně driver které tiskárny je pro Ghostscript
> nejstravitelnější (jestli se to nějak liší)?

Odmažte veškerý netextový zmatek na začátku až po hlavičku. První řádek musí
vypadat nějak takto:

  %!PS-Adobe-2.0

(soubor je textový a začíná '%!'). Nepořádek na konci můžete smazat také, ale ten
tak moc nevadí.

Nejlepší je PostScript driver přímo od Adobe (na stránkách GhostScriptu nebo
GSView býval kdysi (když jsem ještě používal Windows) odkaz). Pokud ho nejajdete,
dá se docela úspěšně použít 'Apple LaserWriter'.

                                                                  Michal Kubeček