Stahovani profilu ze serveru

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Září 10 09:39:49 CEST 2003

On Wed, 10 Sep 2003, Matějček Petr wrote:

> Zdravim,
>
> 	mam samba server na linuxu RH7.3 a obcas mi nektere stanice win 2K
> pri spousteni nebo vypinani napisou ze nemuzou stahnout nebo ulozit profil
> pritom na w2k je nastaven mistni profil
>
> Co je kde spatne ?

To nevím, dneska jsem si nechal křišťálovou kouli doma...
Na špatnou otázku dostanete logicky špatnou odpověď...

Co se píše v logách? Proč jenom některé stanice? Čím se liší od jiných?
Dělá to pravidelně? Jsou tam všechny servis packy a spol?

Zkuste příště popsat ten problém detailněji hned, ať se tu neřeší na
třikrát jedna věc, která může být zřejmá pohledem do logu.

R.V.